Διαβάζουμε πως η περιφέρεια Κ. Μακεδονίας προωθεί την τουριστική προβολή της. Ταξιδεύει στον κόσμο και το 2015 ετοιμάζει δυναμική είσοδο στις διεθνείς τουριστικές αγορές λανσάροντας το brand name «Very Macedonia» σε μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, όπου διοργανώνονται οι μεγαλύτερες εκθέσεις για τον τουρισμό.
Θα προτείναμε στον αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής, αρμόδιο σε θέματα τουρισμού, Γιάννη Γιώργο να προωθήσει παράλληλα και το brand name «Very Skouries», λανσάροντας την Ιερισσό σαν κέντρο εναλλακτικών δραστηριοτήτων, με συνέδρια οικολογούντων, ημερίδες όπου θα μιλούν μόνιμα ο Τόλης, ο Ομότιμος και η παρέα τους, στρατόπεδο εκπαίδευσης ακτιβιστών και σχολή επαγγελματικών μελών ΜΚΟ, όπου θα διδάσκουν οι φίλοι μας από τη SOMO και την CATAPA… Επίσης, το Δεκέμβριο, περιμένουμε τα νέα ΕΣΠΑ, όπου θα υπάρξει χρηματοδότηση για νέους επιχειρηματίες και μάλιστα με όριο ηλικίας τα 64 χρόνια. Ακούσατε παιδιά; Ευκαιρία να στήσουμε με επιδότηση εκείνη τη βιοτεχνία με τα μπλουζάκια SOS Χαλκιδική που λέγαμε…
Δεν ακούγεται άσχημη ιδέα… Ο καθένας πουλάει αυτό στο οποίο είναι καλός…