Χαράτσι στα μεταχειρισμένα εισαγόμενα που έχουν κινητήρες περισσότερο ρυπογόνους από τους euro 6, εξετάζει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κάτι που θα… τελειώσει μια για πάντα τις φθηνές λύσεις στην αγορά αυτοκινήτου, θα ανανεώσει όμως από την άλλη τον ηλικιωμένο και ιδιαίτερα ρυπογόνο στόλο αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Το υπουργείο αναμένεται να επεκτείνει το χαράτσι στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αλλά και πιο ρυπογόνα αυτοκίνητα euro 5b. Το περιβαλλοντικό τέλος αναμένεται να φτάνει για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που πληρούν την οδηγία ρύπων euro5b τα 1000 ευρώ στην προσπάθεια να μπει τέλος στις αθρόες εισροές παλιών μεταχειρισμένων.
Από τα τέλη Ιουλίου του 2021, με νόμο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχει επιβληθεί πλήρης απαγόρευση στις εισαγωγές πολύ παλιών μεταχειρισμένων
Να υπενθυμίσουμε πως από τα τέλη Ιουλίου του 2021 με νόμο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχει επιβληθεί πλήρης απαγόρευση στις εισαγωγές πολύ παλαιών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και παράλληλα θεσπίστηκε και επιβάλλεται και το Περιβαλλοντικό Τέλος σε οχήματα παλαιότερων ετών.
Όσοι εισάγουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro5a ή Euro4 θα πρέπει να καταβάλουν Περιβαλλοντικό Τέλος ύψους 1.000 ευρώ ή 3.000 ευρώ αντίστοιχα ενώ παράλληλα απαγορεύεται η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που πληρούν παλαιότερες οδηγίες ρύπων (Euro3, Euro2, Euro1, Euro 0).
{Πηγή δημοσίευσης: https://www.thraki.com.gr/, 31/1/2022}